Vozna izkušnja

Vzmetenje z magnetnim nadzorom, nova, 12" nastavljiva instrumentna plošča in napredne tehnologije, kot so izbirni vozni načini in prilagodljiv tempomat, naredijo iz vsake vožnje z Mustangom nepozabno izkušnjo.

Novi Sistem Vzmetenja Magneride

Predstavljamo novi sistem vzmetenja MagneRideTM

MagneRideTM, izjemen, visoko zmogljiv sistem športnega vzmetenja, se odziva na cestišče, način vožnje in razmere na cesti in skoraj v hipu prilagodi vzmetenje. Senzorji nadzirajo premikanje karoserije in koles tisočkrat v vsaki sekundi in prilagodijo togost blažilnikov. Ta sistem se lahko hitro odzove v primerih, ko bi vozilo z običajnim sistemom z najnižjimi deli zadelo ob tla, npr. pri počasni vožnji z robnika. Če senzorji zaznajo nevarno bližanje tlom na sprednjem delu vozila, sistem prilagodi blaženje zadnjega dela, da prepreči drsanje po tleh.

Mustang Digitalni zaslon potovalnega racunalnika 2

12" digitalni zaslon potovalnega računalnika

Prikaz informacij na 12-palčnem, popolnoma digitalnem zaslonu potovalnega računalnika je prilagojen izbranemu načinu vožnje: Normal, Sport, Track (dirkališče) in Snow/Wet (sneg/mokro cestišče).

Mustang Izberite nacin voznje 2

Izberite način vožnje

Mustang vam daje popoln nadzor nad vozno izkušnjo. S preprostim premikom stikala lahko z enim prstom preklapljate med različnimi načini: Normal, Sport, Track (dirkališče) in Snow/Wet (sneg/mokro cestišče). 

Mustang Novi LED zarometi

Novi žarometi LED

Led žarometi z integriranimi dnevnimi LED lučmi v obliki treh črt dajejo jasno, intenzivno svetlobo, ki se samodejno prilagaja na vozne razmere. Za lažjo vožnjo ponoči vključujejo samodejno preklapljanje med dolgimi in zasenčenimi žarometi. Ko zaznajo nasproti vozeče vozilo, zasenčijo dolge luči in nato preklopijo nazaj, da vam takoj zagotovijo boljšo vidljivost.

Mustang Krmiljenje

Krmiljenje za popolno obvladljivost v vsaki situaciji

Električni servoojačevalnik krmiljenja (EPAS) samodejno prilagaja svoje delovanje hitrosti in voznim pogojem. Pri vožnji z nizko hitrostjo sistem poskrbi, da lahko volan obračate lažje in lahkotneje, s čimer zagotovi boljšo okretnost. Pri vožnji z višjimi hitrostmi, ko potrebujete več nadzora, pa krmiljenje postane trše. Sistem EPAS zdaj z nadzorom proti spodrsavanju upošteva tudi bočni veter in ostale vozne pogoje, medtem ko aktivna pomoč proti tresenju volana zmanjšuje neželene vibracije na volanskem obroču.

Mustang Prilagaja hitrost in varnostno razdaljo 2

Prilagaja hitrost in varnostno razdaljo

Izberite hitrost, s katero želite voziti, inovativna tehnologija prilagodljivega tempomata pa jo bo samodejno ohranjala. Ko vgrajeni radarski senzorji zaznajo pred vami vozeče vozilo, se bo vozilo upočasnilo, da ohrani predhodno določeno razdaljo. Ko bo cesta pred vami znova prosta, bo sistem pospešil do izbrane hitrosti.

Mustang Dodaten nadzor na klancu 2

Dodaten nadzor pri speljevanju na klancu

Sistem za pomoč pri speljevanju v klanec za kratek čas prepreči, da bi pri speljevanju na klancu začeli drseti nazaj ali naprej. Deluje tako, da ohrani pritisk na zavore dodatnih 2,5 sekund ter vam tako daje več časa in nadzora, ko prestavite nogo s stopalke za zavoro na stopalko za plin. Uporaben je tudi pri ustavljanju in speljevanju na spolzkih podlagah.

Varno zamenjajte prometni pas

Varno zamenjajte prometni pas

Sistem za nadzor menjave prometnega pasu prek prednje kamere sledi cestnim oznakam. Voznika z vibracijami v volanskem obroču opozori, ko prometni pas menja brez vklopljenega smernika.

Mustang Klic v sili

Klic v sili

Pomemben del sistema Ford SYNC, ki lahko reši življenje, je 'Klic v sili'. Če slučajno pride do nesreče, v kateri se sproži zračna blazina ali se izklopi črpalka za gorivo, lahko tehnologija namesto vas samodejno pokliče službe za ukrepanje ob nesrečah. Klic lahko ustavite ali pa govorite s temi službami, če jih potrebujete. Sistem bo posredoval ključne podatke, kot so GPS-koordinate, tudi če ste nezavestni.

* Fordova Pomoč v sili deluje v več kot 40 evropskih državah in regijah. Ta funkcija deluje, ko je povezana z združljivim mobilnim telefonom, ki ga imate s seboj, ko se sproži zračna blazina (ne vključuje zračnih blazin za kolena) ali ko tipalo, ki zazna trk, izklopi črpalko za gorivo. Besedilna funkcija in Klic v sili nista na voljo v vseh evropskih jezikih.