Mustanga vozi... David Urankar

David Urankar, znan obraz s TV zaslonov, modnih brvi in velik avtomobilski navdušenec, je novega Mustanga zapeljal v čisto posebni karavani: OneLife Rally 2017. Skupaj z ženo sta se pridružila drugim avtomobilskim navdušencem v najzanimivejših športnih avtomobilih na nepozabni vožnji od Benetk do romunske Mamaie. Z Davidom smo se pogovorili o tem, kako se je obnesel rdeči Fordov lepotec, katere ceste so najlepše za cestne potepe z Mustangom in katera (nam zelo znana!) lokacija bo vključena v traso OneLife Rallyja 2019.

David, kaj je to Onelife Rally in zakaj te je pritegnil, da si se ga udeležil?

Takšna druženja so velika želja mnogih avtomobilskih navdušencev. Karavana petdesetih športnikov in zanimiva družba, super pot in nekatere epske ceste, dirkališča in še marsikaj. En teden, ki nas je popeljal od Benetk pa vse do romunske Mamaie. Eni se poleti ne marajo veliko voziti ... drugi pa ne moremo brez vožnje!

 

Kdo so bili ostali udeleženci?

Bolj raznolike družbe si ne bi mogel zamisliti - od belgijske poklicne dirkačice v Mustangu V8, do recimo umirjenega švicarskega para v McLarenu 720s. Pa seveda midva s "stylish" rdečim novim Mustang kabrioletom.

 

Kako pa se je obnesel novi Mustang?

Odlično! Treba je vedeti, da je poleg dirkaškega dela poti na dirkališčih in zaprtih cestah bilo kar veliko potovanja. Na trasi Benetke - Zagreb - Beograd - Budimpešta - Transfagarasan - Bukarešta - Mamaia smo naredili več kot 500 km na dan. Tukaj se je Mustang s svojimi udobnimi sedeži, "cruising" karakterjem in zmerno žejo zelo izkazal.

Kvadrat 1
Kvadrat 2

Novi Mustang ima kar nekaj novosti – novo vzmetenje, novi načini vožnje, nastavitev glasnosti izpušnega sistema… Ti je kateri od njih še posebej prišel prav na dolgi poti?

Glasnost na poti ni bila težava! :) Se pa pozna, če vključiš športno vožnjo in prilagodiš tako podvozje kot tudi občutljivost volanskega obroča na recimo kakšni zaviti gorski cesti. To je morda največja razlika med novim in starim modelom. Če je stari veljal za ameriško mišico, se novi veliko bolje in raje pelje po ovinkih. Ker je OneLife Rally potekal poleti, pa je bila odprta streha v kombinaciji z udobnimi in hlajenimi sedeži nekaj, kar nama je marsikdo v karavani zavidal.

 

Peljali ste se od italijanskih Benetk do romunske Mamaie. Katere so bile najlepše ceste, na katerih je potepanje z Mustangom še posebej užitek?

Mustangu zelo ustrezajo prostrane avtoceste in "lebdenje" po njih. Ena večjih presenečenj, vsaj zame, pa je cesta, ki se le malo iz Zagreba povzpne na Sljeme. Enosmerna in zavita, z vrhunskim razgledom in sploh ne tako daleč stran. Zelo oddaljen pa je romunski Transfagarasan, ki v kombinaciji s Transalpino tvori dvojec tistih cest, ki jih ima marsikdo visoko na spisku želja.

 

Lahko z nami deliš kakšne zgodbe s poti, ki so ti posebej ostale v spominu?

Najbolj nas je presenetilo, da je beograjski župan tak avtomobilski navdušenec, da smo en dan ostali v njihovem mestu, parkirani pred mestno hišo, in nam je organiziral policijsko spremstvo z zaprtimi cestami za res vrhunski vstop v mesto. Lahko si predstavljate, da takrat nismo gledali na števce! :)

 

In… bo tudi Onelife Rally 2019?

Bo, in to s še več superavtomobili. In tudi trasa bo izjemno zanimiva - upam, da organizatorji ne bodo zamerili, če jo že razkrijem. Šla bo iz Wroclawa prek Bratislave, Ljubljane, Splita, Tivata, Skopja, vse do Aten. Od 22. do 29.6.2019 se tako obeta še en nepozaben teden in zelo sem vesel, da se bo karavana ustavila in vsem ljubiteljem avtomobilov pokazala tudi v Ljubljani!